lunes, 9 de enero de 2012

Salutari Romania!


   Când am început acest proiect pe blog, a fost un impuls de a împărtăşi reţete si impresii de calatorie  in Panama si alte locuri ce am avut marea sansa de a vizita.

   Desigurprin natura activităţii mele personale scris alte articole legate de domeniul sănătăţii prin intermediul produselor alimentare care au scopul de a v
ă trezi curiozitatea de a investiga pagubele produse de aditivii alimentari, cum ar fi: coloranţi, conservanţi şi aromeprezente în cantităţi exagerate deja în alimentele noastre.

Astăzidupă numai 30 zile, blog-ul meu a avut 918 vizite din 19 de ţări de pe 3 continente!

Consider că acest lucru un succes imenspentru 2 motive:
- Nu ştiu care este numărul de vizite regulate la blog-uri noi  :) 
- Pentru a fi scrise într-o persoană care nu locuieşte în faţa unui calculator, scriu în limba spaniolă, este foarte interesant să vedem că aceast blog e citit în ţări care nu vorbesc limba noastră frumoasăGermaniaRusiaFinlandaUngariaMarea Britanie, Malaesia, Mexico, Italia,  şi, de asemenea, în Statele Unite si Canada, Panama, Peru, Spania, Argentina şi, desigurRomania!

    Va multumesc tuturorsper sa continuati sa cautati ceea ce va intereseaza pe site-ul meu şi vă promit actualizări cu articole bune.

    Vă mulţumim!  спасибо!  Köszönöm !Grazie! Danke SchönKiitos! Gracias! Thank you! Merci! Obrigado!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Te invito a compartir tu opinión sobre lo que acabas de leer. ¡Gracias!